faq/najčastejšie kladené otázky

Robíte náramky pre deti/novorodencov?  

Každý náramok je možné nastaviť potiahnutím celého uzlíka a šnúrky a prispôsobiť tak veľkosti ruky. Samostatné náramky pre dieťa v ponuke nemáme, ale je možné ich zakúpiť ako set v kolekcii Mama et Bebe kde je náramok aj pre dospelého a dieťa. 

Je potrebné dávať dole náramok pred kúpaním/sprchovaním?  

Náramky sú vyrobené zo striebra 925/1000 (sterlingové striebro) a pozlátené 18 - karátovým žltým alebo ružovým zlatom či rhódiom. Nie je nutné preto skladať ich pred kúpaním či sprchovaním avšak odporúčame to, pretože tak predídete možnému mechanickému poškodeniu šperku či škrabancom, ktoré môžu vzniknúť pri rôznych nárazoch. Upozorňujeme, že správna starostlivosť a uskladnenie šperkov môžu mať vplyv na životnosť vašich šperkov. Strieborné časti šperku môžu stratiť ich jednotný vzhľad vplyvom oxidácie – môžu zožltnúť alebo stmavnúť – závisí to najmä od PH faktora nositeľa šperku. Vystavovanie šperku rôznym chemikáliám či nesprávna starostlivosť môže mať negatívny vplyv na kovové časti šperku. Negatívne faktory, ktoré môžu poškodiť šperky sú napríklad : pot, parfémy, čistiace prostriedky, chlór, slaná voda alebo uskladnenie šperkov s inými kovovými komponentmi. V prípade použitia tekutého makeupu alebo parfému odporúčame počkať kým sa na pokožke usuší pred tým, než šperk príde do kontaktu s vašou pokožkou. Používateľ šperku by mal taktiež brať na vedomie, že tak jemne spracovaný šperk je možné jednoducho poškodiť poškrabaním alebo odretím, preto odporúčame zložiť šperk pred spaním alebo fyzickou aktivitou.

Ako mám šperk vyčistiť v prípade, že mi stmavne alebo zožltne?

V prípade, že kovové komponenty šperkov stmavnú jedná sa o oxidáciu šperku. Sčernenie strieborných šperkov sa nazýva oxidácia a je to prirodzená reakcia striebra, ktorá vzniká pri kontakte šperku napríklad so znečisteným ovzduším, termálnou vodou, potom, lakom na vlasy, parfumom, častým kontaktom s kozmetikou, s niektorými pracími prostriedkami. Jeho sčernanie spôsobuje sírovodík, ktorý v styku so striebrom zreaguje na sulfid strieborný a pokryje ho čiernym povlakom. Šperky môžu sčernieť oveľa agresívnejšie pri užívaní niektorých liekov. Zmena farby kovových komponentov našich šperkov nie je výrobná vada, a teda nepodlieha reklamácii, nakoľko zmenou farby nedochádza k poškodeniu zlata a dá sa jednoducho odstrániť vyčistením handričkou na šperky,  v klenotníctve alebo v našej predajni.

Nikdy na čistenie šperkov Borboleta Joaillerie nepoužívajte agresívne látky. Na udržanie čo najdlhšej životnosti strieborných a pozlátených častí používajte suchú jemnú handričku, ktorá sa dá zakúpiť v klenotníctve alebo u nás. To Vám pomôže zbaviť sa nečistôt na vašom šperku. Každopádne, suchá jemná handrička nedokáže zbaviť kovové časti škrabancov. Jemné zubné kefky sú ideálnou voľbou na čistenie šperkov s vyrezávanými detailmi, ako napríklad Angel kolekcia, ktorú môže byť pomerne ťažké vyčistiť. Ak je ťažké odstraniť nečistotu z vášho šperku čistením nasucho, namočte šperk do čistej vody a odstráňte nečistoty. Šperk následne čo najskôr usušte.Nezabúdajte však, že je vždy možné obrátiť sa na autorizovaného predajcu značky Borboleta Joaillerie , ktorý Vám rád poskytne očistenie šperkov Borboleta Joaillerie.

Čo ak sa mi náramok rozviaže hneď pri prvom nasadzovaní? 

V takom prípade nás neváhajte kontaktovať emailom na info@happystore alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

Čo ak sa mi šnúrka pretrhla? 

Ak sa šnúrka rozrthla samovoľne a nie vašim poškodením, bezplatne Vám šnúrku vymeníme, v takých prípadoch nás prosíme kontaktujte emailom na info@happystore.sk alebo sa zastavte v našej predajni.

Koľko trvá dodanie?

Dodanie tovaru, ktorý je skladom trvá od 3 - do 14 pracovných dní. Zásielky tovaru skladom odosielame ihneď. V prípade služby Gravírovanie sa štandartná doba dodania (od 3-14 pracovných dní) môže predĺžiť o 7 dní.  

Ako môžem tovar zaplatiť?

Poskytujeme možnosť platby na dobierku alebo platobnou bránou Gopay. V prípade, že sa platba prostredníctvom platobnej brány z nejakého dôvodu nezrealizuje, Vašu objednávku môžete zaplatiť bankovým prevodom na účet IBAN SK03 0900 0000 0051 7011 0328, BIC SWIFT kód GIBASKBX a ako Variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky.

Čo ak chcem tovar vrátiť alebo reklamovať? 

Informácie o vrátení/reklamácii tovaru, zrušení alebo zmene objednávky nájdete tu.